اصول حاکم بر اسناد تجاری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
اصول حاکم بر اسناد تجاری

اصول حاکم بر اسناد تجاری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 21 به نام خدا اصول حاکم بر اسناد تجاری مقدمه: اهميت موضوع: توسعه روزافزون تجارت و مبادلات تجاري داخلي و بين‌المللي و ضرورت سرعت و سهولت در امر بازرگاني و نقشي كه گردش سرمايه و حجم مبادلات تجاري در سرنوشت سياسي و اقتصادي كشورها دارد، دولتها را بر آن داشته است تا با تدوين ضوابط و مقررات خاصي، امنيت خاطر تاجر و بازرگان را در روابط تجاري فراهم نمايند. اسنادي چون سفته و چك و برات، با ويژگيها و كار ...


  • یداله عسگری - اصول حاكم بر اسناد تجاري

    www.yasgari.blogfa.com/post/2

    به نام خدا. اصول حاکم بر اسناد تجاری مقدمه: اهميت موضوع: توسعه روزافزون تجارت و مبادلات تجاري داخلي و بين‌المللي و ضرورت سرعت و سهولت در امر بازرگاني و نقشي كه گردش سرمايه و حجم مبادلات تجاري در سرنوشت سياسي و اقتصادي ...

  • اصول حاکم بر اسناد تجاری - takbook.com

    https://www.takbook.com/4695-article/economy/اصول-حاکم-بر...

    در این مقاله مهمترین اصول حاکم بر اسناد تجاری، شامل اصل عدم توجه ایرادات، اصل استقلال امضاءها، اصل استقلال تعهد، اصل اشتغال ذمه و اصل مدیونیت و حدود اجرای این اصول، مورد بررسی قرار گرفته است.

  • اصول حاکم بر اسناد تجاری - mimt.gov.ir

    www.mimt.gov.ir/general_content/100161-اصول-حاکم-اسناد...

    لذا بخش عمده‌ای از مباحث راجع به اسناد تجاری، مربوط به اصول حاکم بر آنها است. با توجه به حجم زیاد دعاوی مربوط به اسناد تجاری، مطالعه این اصول برای جامعه حقوقی کشور امری اجتناب ناپذیر است.

  • اصول حاکم بر اسناد تجاری - aftabir.com

    www.aftabir.com/articles/view/economy_marketing_business/marketing...

    توسعه روزافزون تجارت و مبادلات تجاری داخلی و بین المللی و ضرورت سرعت و سهولت در امر بازرگانی و نقشی كه گردش سرمایه و حجم مبادلات تجاری در سرنوشت سیاسی و اقتصادی كشورها دارد, دولتها را بر آن داشته است تا با تدوین ضوابط و ...

  • اصول حاکم بر اسناد تجاری

    www.markazdavari.com/fa/news/2987

    توسعه روزافزون تجارت و مبادلات تجاری داخلی و بین‌المللی و ضرورت سرعت و سهولت در امر بازرگانی و نقشی که گردش سرمایه و حجم مبادلات تجاری در سرنوشت سیاسی و اقتصادی کشورها دارد، دولتها را بر آن داشته است تا با تدوین ضوابط و ...

  • یداله عسگری - اصول حاكم بر اسناد تجاري

    www.yasgari.blogfa.com/category/8

    به نام خدا اوصاف و اصول حاكم بر اسناد تجاري تذکر: اصول حاکم بر اسناد تجاری در مقاله ی جداگانه آمده است مقدمه: شيرازه كار تجارت بر سه پايه‌ي سرعت در تصميم گيري ، سهولت در گردش سرمايه و امنيت سرمايه گذاري استوار است.

  • اوصاف و اصول حاكم بر اسناد تجاری | سایت حقوقی وکیل محمد مقصود

    vakilmaghsood.ir/1393/اوصاف-و-اصول-حاكم-بر...

    اوصاف و اصول حاکم بر اسناد تجاری مقدمه:شیرازه کار تجارت بر سه پایه‌ی سرعت در تصمیم گیری ، سهولت در گردش سرمایه و امنیت سرمایه گذاری استوار است.

  • اوصاف و اصول حاکم بر اسناد تجاری - نشرحقوقی عدلیه - پایگاه ...

    adlpub.com/اوصاف-و-اصول-حاکم-بر-اسناد-تجاری

    تذکر: اصول حاکم بر اسناد تجاری در مقاله ی جداگانه آمده است. مقدمه: شیرازه کار تجارت بر سه پایه‌ی سرعت در تصمیم گیری ، سهولت در گردش سرمایه و امنیت سرمایه گذاری استوار است.

  • اوصاف اسناد تجاری و اصول حاکم بر آنها - موسسه حقوقی اریکه عدل

    https://arikeadl.ir/1724-2

    در حقوق کشورها ، قانونگذار به خاطر برقراری اصل سرعت و دقت در معاملات بوسیله اسناد تجاری ،این اسناد را به اصول و اوصافی مزین نموده است که اسناد تجاری را از سایر اسناد مالی متمایز می سازد .اوصافی همچون تجریدی ، تنجیزی و ...

  • دانستنی های قانون - اصول حاکم بر اسناد تجاری

    attorneyamir.blogfa.com/post/75

    به نام خدا. اوصاف و اصول حاكم بر اسناد تجاري. مقدمه: شيرازه كار تجارت بر سه پايه‌ي سرعت در تصميم گيري ، سهولت در گردش سرمايه و امنيت سرمايه گذاري استوار است.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: